۱۴ مرداد ۱۳۹۲، ۱۱:۴۹

بچیروویچ پس از برتری ایران برابر هند:

خواسته بودم بازیکنان جدی بازی کنند/ از تلاش آنها ممنونم

خواسته بودم بازیکنان جدی بازی کنند/ از تلاش آنها ممنونم

سرمربی تیم ملی بسکتبال پس از پیروزی مقابل هند در مرحله دوم مسابقات قهرمانی مردان آسیا گفت: از تیمم خواستم بازی را جدی بگیرند و در هیچ شرایطی حریف را دست کم نگیرند.

به گزارش خبرنگار مهر، مهمد بچیروویچ پس از دیدار امروز دوشنبه تیم ملی بسکتبال برابر هند که با برد همراه بود، در نشست خبری حاضر شد و در ارزیابی خود از بازی گفت: از بازیکنانم خواسته بودم تمرکز لازم را روی این بازی داشته باشند و اهمیت ندهند که با چه تیمی و با چه نفراتی بازی می‌کنند.

وی تصریح کرد: پیش از آغاز مسابقه به بازیکنانم گفته بودم نیازمند این هستیم کارهایی که در سه بازی نخست انجام نداده‌ایم و باید به آنها بپردازیم تا عملکردمان بهتر شود را در نظر بگیرند. باید در این بازی سطح بازی خود را ارتقا می‌دادیم و این خواسته من از بازیکنان بود.

سرمربی تیم ملی بسکتبال با تاکید بر اینکه  از تیمم خواستم بازی را جدی بگیرند و در هیچ شرایطی حریف را دست کم نگیرند، یادآور شد: از تلاش بازیکنان ممنون هستم.

به گزارش مهر، دیدار امروز تیم‌های ملی بسکتبال ایران و هند در مرحله دوم مسابقات قهرمانی مردان آسیا با نتیجه 102 بر 58 به سود کشورمان به پایان رسید. این چهارمین پیروزی تیم ملی بسکتبال ایران در این رقابت‌ها بود. پیش از این مالزی، کره‌جنوبی و چین مغلوب تیم ایران شده بودند.

کد خبر 2110373

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha